العاروری مرد محور راهبردی مقاومت است

تاریخ:

علیرغم اینکه صالح العاروری از توانایی‌های بلاغی برجسته‌ای برخوردار است و علی‌رغم قدرت استدلالش در رسانه‌ها، «صالح العاروری در سال‌های اخیر ترجیح داده تا حدی از رسانه‌ها دور شود و به دیگر رهبران رتبه اول این فرصت را بدهد. جنبش حماس در رسانه ها ظاهر شود.در پنج سال گذشته، این مرد راهبردی را تدوین کرده است که عنوان آن این است (پروژه اسرائیل را تنها می توان با جبهه های متعدد، منسجم و وابسته به هم شکست داد).

در محور مقاومت به عنوان شریکی همتراز با خود در اهمیت، توانایی و برنامه ریزی با مرد ارتباط برقرار می کنند و بیش از آن در ایران، حزب الله و حتی سوریه معتقدند که مرد خط اول رویارویی را رهبری می کند.

آنچه بسیاری از مردم نمی دانند این است که رهبران محور به قرائت العاروری از واقعیت اسرائیل اعتماد دارند، زیرا او بیست سال است که اقدامات سیاسی و نظامی در سرزمین های اشغالی فلسطین را رهبری می کند، حتی از پشت میله های زندان. از جبهه ها، به ویژه جبهه غزه.

العاروری که همانطور که در بالا ذکر کردیم، خواننده برجسته واقعیت اسرائیل است، می داند که اشغالگری در هیچ نبردی در آینده قدرتی ندارد مگر نیروی هوایی که از نظر تاریخی هیچ جنگی را تعیین نکرده است، بلکه چیزی است که همیشه تعیین کننده نبرد است. جنگ زمینی است، نبردهای زمینی، و بر این اساس العاروری نظریه خود را بر این واقعیت بنا می کند که کرانه باختری زهکشی برای اشغال اسرائیل است، حتی اگر از طریق عملیات انفرادی و رویارویی مردمی باشد.

در تل‌آویو تهدید چند جبهه‌ای را خطرناک‌ترین تهدید در تاریخ آنچه امنیت ملی اسرائیل نامیده می‌شود، می‌دانند و می‌خواهند العاروری را مسئول بدانند و مدعی هستند که سخنرانی او را زیر نظر گرفته‌اند که در آن خطاب به او می‌خواند. برای گرم کردن جبهه کرانه باختری تا جرقه وارد بقیه جبهه ها شود، آن هم در تل آویو و سر میز نشست تا وضعیت پس از شکست را بخوانیم. میز به عنوان برجسته ترین نامزد ترور به عنوان استراتژیست پشت نبرد معروف که بدون هیچ شکی فرسایش نیروی بازدارنده اسرائیل و پایان افسانه ارتش رام نشدنی را ثابت کرد. از او، این ممکن است بخشی از افزایش قیمت شکار باشد – اگر این اتفاق بیفتد به این دلیل است که – العاروری در بین مردم اسرائیل به عنوان هنیه یا السنوار شناخته نمی شود، بلکه سرویس های امنیتی اشغالگر که یکی از شرکت کنندگان اصلی جلسه بودند که العاروری را مسئول موشک های جنوب لبنان می دانستند. باریکه غزه، متوجه باشید که این مرد نه تنها برای آنها مهم است، بلکه برای همه احزاب و بازیگران مهم است و تعصب نسبت به آن ممکن است بیش از سه جبهه شعله ور شود و مقصود جبهه چهارم است، یعنی جبهه چهارم. داخلی فلسطین و در آن زمان راس العاروری در اثبات این که اشغال یک ببر کاغذی است تأثیر خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

عضویت در خبرنامه

spot_img

محبوب

مطالب مرتبط
Related

خطیبان نامور عراق- شیخ عبدالحمید مهاجر

شیخ عبدالحمید مهاجر وی یکی از خطبای نامدار عراقی و...

خطیبان نامور عراق- سید جاسم الطویرجاوی

سید جاسم طویرجاوی سید جاسم بن سید عبد طویرجاوی از...

خطیبان نامور عراق – شیخ جعفر ابراهیمی

شیخ جعفر ابراهیمی شیخ جعفر عجیل الخزاعی ملقب به شیخ...

خطیبان عراق – سید علی طالقانی

خطیبان عراق - سید علی طالقانی سید علی طالقانی، یکی...