حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ۲ پایگاه نظامی آمریکا

تاریخ:

 مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید خود به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه خبر داد.
براساس این گزارش، مواضع ائتلاف آمریکایی مستقر در میدان نفتی العمر واقع در استان دیرالزور و پایگاه تروریست‌های آمریکایی در منطقه الشدادی واقع در استان حسکه هدف حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفت.

از سوی دیگر شبکه خبری المیادین از شنیده شدن صدای انفجار در پایگاه نظامیان آمریکایی در شهر الشدادی در جنوب استان الحسکه خبر داد.

این شبکه گزارش داد که ضد هوایی نیروهای آمریکایی در پایگاه الشدادی فعال شده و در تلاش برای مقابله با حمله موشکی بوده است.

المیادین همچنین گزارش کرد روستای الخضرا واقع در حومه دیرالزور که محل اسکان نیروهای آمریکا در پایگاه میدان نفتی العمر است، مورد حمله قرار گرفت.

 

کمی پیش‌تر نیز مقاومت اسلامی عراق بیانیه دیگری را درباره حمله به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: در راستای رویکرد ما در مقاومت علیه اشغالگران و یاری مردم مظلوم غزه و در واکنش به کشتاری که رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از زنان و کودکان و سالخوردگان مرتکب می‌شود، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق روز گذشته، یک هدف نظامی را در جولان اشغالی با پهپاد هدف قرار دادند.

گفتنی است مقاومت اسلامی عراق پیش‌تر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین حمله‌های خود به اراضی اشغالی و همچنین پایگاه‌های واشنگتن در منطقه، به دلیل دست‌داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه فلسطینیان را تشدید خواهد کرد.

منبع: ابنا- خبرگزاری اهل بیت

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

عضویت در خبرنامه

spot_img

محبوب

مطالب مرتبط
Related

وضعیت “پ‌ک‌ک” و مواضع جدید علیه آن بعد از سفر اردوغان به عراق

وضعیت "پ‌ک‌ک" و مواضع جدید علیه آن بعد از...

آیا سفر اردوغان به عراق، فرصتی پر چالش خواهد بود؟

آیا سفر اردوغان به عراق، فرصتی پر چالش خواهد...

آیا عراق برای احیای صنعت نظامی خود در دام وابستگی نظامی به چین گرفتار می‌شود؟

آیا عراق برای احیای صنعت نظامی خود در دام...

ریشه‌های عمیق مسیحیت در عراق: از شکوفایی تا چالش‌ها

ریشه‌های عمیق مسیحیت در عراق: از شکوفایی تا چالش‌ها علی...